איך להימנע מכפל ביטוח?

שאלה – מדוע חשוב כל כך לקנות פוליסות תאונות אישיות?
תשובה – לא חשוב כלל ואפילו מיותר.

שאלה – אז למה ניתן למצוא פוליסה כזו כמעט בכל בית?
תשובה כי מכרו לנו.

ביטוח (כל ביטוח) הינו מוצר כלכלי לכל דבר ועניין.
הסיבה לקנות אותו אינה יכולה להיות רגשית או נפשית (למרות שמחקרים מוכיחים שאדם ממוצע מפתח לאחר פגישה עם סוכן הביטוח שלו, חמש פוביות חדשות שלא היו לו לפני …)
ביטוח לא מגן עלינו מפני מוות ולא מפני אובדן כושר עבודה, הוא גם לא ימנע מאיתנו להזדקק לתרופה שאינה בסל הבריאות או לניתוח.
מטרתו היחידה של הביטוח אותו אנו רוכשים היא למנוע מאיתנו אובדן כלכלי משמעותי שלא נוכל לעמוד בו בעזרת המשאבים והנכסים הקיימים שלנו.

כלומר בכל מצב שבו מציעים לכם לרכוש ביטוח עליכם לשאול את עצמכם מה הנזק הכלכלי שעלול להיגרם בקרות המקרה אותו הביטוח אמור לכסות.
ביטוח תאונות אישיות מכסה לרוב

  1. מוות מתאונה
  2. נכות מתאונה
  3. שברים מתאונה
  4. כוויות מתאונה
  5. ימי אשפוז כתוצאה מתאונה
  6. מצב סיעודי מתאונה.

המקרה הנפוץ ביותר הנתבע הוא שברים כתוצאה מתאונה (הסיכוי לשאר האירועים קיים כמובן אך הוא נמוך מאוד וסטטיסטית כמעט ואינו קורה).
סכום הביטוח המקסימלי אותו ניתן לרכוש בעת אירוע שבר הינו כ80,000 ₪ אך מה שרובנו לא יודעים הוא שכל איבר בגוף מקבל אחוז פיצוי מסוים.
לדוגמא שבר בפרק כף היד יזכה ב35% מתקרת הפיצוי, כלומר כ30,000 ₪
עכשיו כדאי לבדוק האם סכום זה הינו קריטי במצב של שבר או לא או במילים אחרות האם נקרוס כלכלית במידה ולא נקבל סכום זה בעת אירוע שבר שלנו או של בן משפחתנו.
ביטוח תאונות אישיות יכול להיות משמעותי בעת רכישת כיסוי הנקרא נכות תעסוקתית שאותו ניתן לרכוש רק בעת רכישת פוליסת תאונות אישיות.

כיסוי זה יזכה בתשלום שבועי בעת אובדן כושר עבודה ומתאים בעיקר לעצמאים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

טופס יצירת קשר